Seni O Kadar Çok Sevdim ki Fragmanı Full İzle



Kategori:
Dram / Gizem


Konusu:

Seni O Kadar Çok Sevdim ki...: 15 yılını hapiste geçiren, sessiz ve düşünceli Juliette, özgürlüğüne kavuştuktan sonra yıllardır görmediği kız kardeşinin yanına yerleşir. Fakat hem hapis yılları hem de içeri girmesine neden olan trajik olay herkesten gizlenir. Bu durum Juliette'in gerilmesine neden olsa da, hem ailesinin desteği hem de kendisine yaklaşmak isteyen bir adam hayata adapte olmasında yardımcı olur. 2008'in en önemli filmleri arasında bulunduğunu söyleyebileceğimiz Il y a longtemps que je t'aime, başroldeki Kristin Scott Thomas'ın oldukça etkileyici performansı ile unutulmaz bir deneyime dönüşüyor.

Oyuncular:
Kristin Scott Thomas (Juliette Fontaine) , Elsa Zylberstein (Lea) , Serge Hazanavicius (Luc) , Laurent Grévill (Michel) , Frédéric Pierrot (Faure)

Yönetmen:
Philippe Claudel


Seni O Kadar Çok Sevdim ki film fragmanı, Seni O Kadar Çok Sevdim ki filmini izle, Seni O Kadar Çok Sevdim ki filmini full izle, Seni O Kadar Çok Sevdim ki filmini bedava izle,direk izle, Seni O Kadar Çok Sevdim ki filmini seyret, Seni O Kadar Çok Sevdim ki canlı izle, Seni O Kadar Çok Sevdim ki online seyret

Benzer Yazılar



0 yorum:

YORUMUNU YAZ

Back to Home Back to Top Eonlineizle Her Zaman SizinLe Klip izle

Dizi izle, full izle, full seyret, fragmanı izle, yeni bölüm izle, Canlı izle, özeti izle, son bölümünü izle, yeni bölümünü izle, unutulmaz, ezel dizisi, dizisi izle,
web siteleri -
Videoların Telif Hakları..
Google Video , Yahoo Video , Megavideo , vb... sitelerdir.

 Sitedeki videolar kaynaklarina aittir.E-onlineizle Sorumlu TUTULAMAZ.Herhangi bir videoya ilişkin sorun olursa video kaldırılır.E-onlineizle videolar üzerinde hiçbir hak iddaa etmez.