Adamım Benim (2009) - I Love You, Man İzle

Vizyon tarihi: 12 Haziran 2009
Yönetmen:John Hamburg
Senaryo :John Hamburg
Görüntü yönetmeni:Lawrence Sher
Tür: Komedi
Yapım: ABD 2009 (Renkli)
Dil: İngilizce
internet adresi: www.iloveyouman.com/


Konu:I Love You, Man
Peter adındaki kahramımız Zooey ile evlenmek üzeredir.Fakat evlenirken sağdıç bulma işini unutmuştur.Çünkü onun hiç erkek arkadaşı yoktur.Bu yüzden bir sürü erkek ile arkadaşlık kurmaya başlar. Sydney onun şeçimi olmuştur.Aralarında sıkı bir dostluk ortamı oluşmaya başlar.Fakat bu ortam Peter ile Zooey arasındaki ilişkiyi zor bir durma düşürür.Şimdi onun için seçim zamanıdır.Ya sevgilisini şeçecek yada yeni bulduğu kardeşi kadar yakın ilişkisi olan dostu Sydney’i şeçecektir.
Yönetmenliğini kim yaptı?
John Hamburg yapmıştır.
Senaryosunu kim yazdı.?
John Hamburg yazmıştır.
Türü nedir?
Komedidir.
Nerede hangi yılda yapıldı?
ABD’de 2009 yılında yapılmıştır.
Filmin dili nedir?
Filmin dili İngilizce’dir.
Kimler oynadı?
Paul Rudd , Jason Segel , Jaime Pressly ,Jon Favreau , Rashida Jones , Andy Samberg , Thomas Lennon gibi isimler oynamıştır







Açıklama:Adamım Benim Filmi, Adamım Benim Filmi Fragmanı, Adamım Benim Filmi izle seyret, Adamım Benim Filmi online izle seyret, Adamım Benim Fragman, I Love You Man izle seyret

Benzer Yazılar



0 yorum:

YORUMUNU YAZ

Back to Home Back to Top Eonlineizle Her Zaman SizinLe Klip izle

Dizi izle, full izle, full seyret, fragmanı izle, yeni bölüm izle, Canlı izle, özeti izle, son bölümünü izle, yeni bölümünü izle, unutulmaz, ezel dizisi, dizisi izle,
web siteleri -
Videoların Telif Hakları..
Google Video , Yahoo Video , Megavideo , vb... sitelerdir.

 Sitedeki videolar kaynaklarina aittir.E-onlineizle Sorumlu TUTULAMAZ.Herhangi bir videoya ilişkin sorun olursa video kaldırılır.E-onlineizle videolar üzerinde hiçbir hak iddaa etmez.